ATENTIE!: Costul transportului nu este inclus. Pretul este de 20 Lei (TVA inclus) / Kg in toate  orasele cu sediu Fan Curier. Km aditional 1.2 lei/km. Kg aditional 1.2 Lei/Kg.


Comandă pe site
 

Magazinul folosește un Coș de cumparaturi "virtual", în care dumneavoastră adăugați produse folosind butonul portocaliu ADAUGĂ ÎN COȘ.

După ce ați adaugat un produs în coș, aveți alegerea de a rămâne pe pagina cu produse sau sa finalizati comanda.

Când vă decideți să trimiteți comanda, apăsați pe butonul din dreapta sus Coș -> Trimite comandă, după care:

1. Completați toate câmpurile (folosind date de identificare valide).

2. Apăsați pe butonul Finalizați comanda, pentru finalizare.

3. În cateva secunde va apare pagina cu numarul de confirmare comanda.

 

În câteva minute veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii dvs.

 

ATENȚIE! Pentru a finaliza comanda, un angajat al KOBILL SRL vă va contacta prin telefon sau e-mail pentru confirmarea datelor personale, confirmarea comenzii și de stoc și pentru selectarea metodei de plată și de transport!

 

Comandă telefonică

 

Pentru comenzi telefonice sunați la oricare din numerele de telefon de mai jos și unul dintre consultanții nostri de vânzări vă va prelua comanda:

    0268 - 539 311

    0744 - 306 824

    0744 - 300 636

 

Marfa comandată se expediează în termen de 2 - 24 ore, de la data confirmării comenzii și stocului de către consultanții de vânzări.

 

Preluare comenzi: 

Luni - Vineri: de la 08 - 17

Sâmbătă: de la 11 - 14

Duminica: Închis

 

Plata produselor

 

Vă oferim mai multe modalități de plată:

  • Plată cu numerar la sediul nostru
  • Plată cu card bancar la sediul nostru
  • Plată cu ordin de plată în contul nostru bancar
  • Plată cu numerar prin depunere în contul nostru bancar
  • Plată ramburs cu numerar la primirea coletului prin curier rapid

 

În cazul în care plătiți cu OP sau numerar prin bancă, bunurile vor fi expediate doar după confirmarea plății de bancă.

Pentru plata prin Ordin de Plată sau depunere de numerar în cont, aveți nevoie de următoarele date:

Nume Firmă:                  S.C. KOBILL S.R.L.

Cod unic de înregistrare: RO 7914102

Nr. Registrul comerțului:  J 08/1275/1995

Bancă:                           RAIFFEISEN BANK BRASOV

Cont:                             RO97RZBR00000600002661588

 

Documente (facturi, chitanțe, garanții)

Documentele legale vă sunt predate/trimise în original odată cu comanda. Vă rugăm să verificați comenzile și să sesizați telefonic sau în scris orice lipsă a unui document în momentul primirii. Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea și ștampilarea facturilor în original nu sunt obligatorii.

 

Stocuri

Stocurile produselor se actualizează pe site la intervale cuprinse intre 6 si 24 de ore, pentru a fi cât mai reale, dar pot apărea discrepante între stocul real și cel afișat. Astfel, KOBILL nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate, uneori acestea fiind vândute în interval de câteva minute. Ne rezervăm dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă, nu este în stoc, nu se mai fabrică sau pentru oricare alt motiv și vă promitem ca vom face tot posibilul să vă oferim o alternativă echivalenta sau superioară la un cost similar.

În cazul în care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediată a sumelor încasate deja, dar nu și alte despăgubiri. Valoarea maximă a obligațiilor firmei KOBILL față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorăspunzatoare este valoarea sumelor încasate de firmă de la acest client.

 

Garanția produselor

Toate produsele comercializate de către magazinul nostru online beneficiază de condiții de garanție conforme legislației românești în vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 și OUG 174/2008). Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de producători.

Certificatele de garanție sunt emise de S.C. KOBILL S.R.L., caz în care clienții vor apela la centrul nostru de service situat in Str. 11 Iunie 1848  Nr.22, Brașov, 500233, în intervalul orar 08 - 17 de luni - vineri.

Vom detalia mai jos procedurile și condițiile pe care rugăm să le urmeze clienții noștri în cazul apariției unor probleme de garanție în vederea rezolvării cât mai rapide:

1. Verificați dacă certificatul de garanție este emis de S.C. Kobill S.R.L. și termenul de valabilitate al acestuia.

2. În cazul în care certificatul de garanție este emis de S.C. Kobill S.R.L., puteți aduce personal produsul defect la adresa firmei, specificată mai sus, iar în cazul în care sunteți din alt județ, îl puteți trimite la aceeași adresă prin serviciul de curierat rapid. Produsul trebuie să fie însoțit obligatoriu de certificatul de garanție (original sau copie) emis de SC KOBILL SRL, de actul de achiziție al produsului (în original sau copie) și trebuie să aibă intacte elementele de identificare (Nr. Serie).

Cele 3 - 10 zile în care vom soluționa problema neconformității produsului decurg din momentul în care produsul defect ajunge în service-ul nostru.

Diagnosticarea defectelor produsului se face în cel mult 72 de ore de la recepția produsului defect în centrul nostru de service, în condițiile specificate mai sus. În cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile de la receptie, centrul nostru de service se obligă să comunice beneficiarului diagnosticul, măsura reparatorie care va fi aplicată și estimarea termenului la care produsul va fi readus la conformitate. După readucerea produsului în stare de funcționare, aveți posibilitatea de a ridica produsul direct din centrul nostru de service sau să solicitați expedierea sa prin curierat rapid. 

Nu fac obiectul garanției produsele care au etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepartate sau modificate, produsele utilizate in condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorăspunzătoare, supunerea la variatii mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substantelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împamântare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică asupra produselor, etc.