Politica de retur

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta 34/2004 privind drepturile consumatorilor referitoare la contractele incheiate cu profesionistii si completarea acesteia cu alte acte normative in vigoare:

Consumatorul (exclusiv client Persoana Fizica) are dreptul de a returna produsul achizitionat in urma unei comenzi on line, livrat prin firma de curierat rapid, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati sau invocarea vreunui motiv. Costurile care cad in sarcina Consumatorului sunt cheltuielile legate de returnarea produselor. Produsul returnat va fi returnat doar in ambalajul original, fara a prezenta urme de utilizare, zgarieturi sau alte deteriorari. In cazul in care produsul returnat prezinta urme de utilizare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine o suma proportional cu dauna adusa produsului pentru a fi readus la conformitate. Contravaloarea produsului returnat va fi virata in contul precizat de Cumparator in maxim 30 zile de la returnarea produsului.

 

Conform O.G. 34/2014, politica de retur se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.

 

In cazul primirii unui colet incomplet (lipsa produse) sau produse deteriorate, aceste situatii se vor semnala Vanzatorului in scris in maxim 48 ore de la primirea coletului. Reclamatiile ulterioare nu se admit.

 

In cazul existentei unei neconformitati, defectiuni in functionare sau design, Cumparatorul va sesiza in scris Vanzatorul prin email, va returna produsul in ambalajul original, Vanzatorul avand obligatia, fara costuri suplimentare in cazul produselor aflate in garantie, sa repare produsul cu piese originale sau in cazul in care reparatia nu este posibila, sa inlocuiasca produsul cu unul identic sau similar. In cazul in care produsul nu poate fi reparat, nici inlocuit in perioada de garantie, Vanzatorul va restitui contravaloarea produsului in contul indicat de Cumparator in maxim 30 zile de la returnare.

 

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta:

Cumparatorul persoana fizica are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de returnare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la: ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a produsului.

Daca produsul comandat de dvs nu satisface cerintele sau aplicatia pe care o aveti, il puteti returna in ambalaj original, fara sa prezinte zgarieturi sau deteriorari, in maxim 14 zile de la livrare, daca a fost livrat prin curier.

 

In cazul ridicarii produselor de la sediul Kobill Srl, acestea nu vor putea fi inlocuite, prezenta dvs implicand acceptarea produsului la cumparare si posibilitatea verificarii si testarii lui, nefiind considerat comert la distanta.

Daca produsul returnat prezinta urme vizibile de deteriorare in urma utilizarii sale, ne rezervam dreptul de a returna partial suma achitata, diferenta fiind utilizata pentru a aduce produsul la starea initiala daca este posibil, sau vanzarea acestuia ca si produs folosit. Clientul poate opta pentru reexpedierea produsului. Aceasta clauza este cf O.G. 130/2000, art 2 lit. e si include toate produsele aflate la vanzare pe site-ul www.kobill.ro.

 

NU ADMITEM RETURURI IN URMATOARELE SITUATII:

  • produsul nu este insotit de factura de achizitie copie sau original
  • coletul nu este expediat de cumparator
  • este depasit termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului prin curier

 

Produse care nu pot fi returnate:

– produse de unica folosinta, sigilate, odata desfacute isi pierd valabilitatea

– filtrele de aer – (filtre de aer pentru masti etc., clientul va suporta contravaloarea filtrului in cazul returnarii)

In cazurile in care ati returnat un produs ce indeplineste conditiile de retur, va rugam sa luati in considerare faptul ca valoarea sa se va diminua in urmatoarele cazuri, in cunatumul precizat mai jos:

– produs returnat cu folia de protectie indepartata: – 10% din valoarea produsului

– produsul returnat prezinta urme fine de zgarieturi (pe max 30% din suprafata produsului): – 5% din valoarea produsului

– produsul returnat prezinta urme accentuate de zgarieturi, usor de observat sau pe mai mult de 30% din suprafata produsului: – 15%

– accesorii lipsa: contravaloarea accesoriilor lipsa

Cazurile de mai sus se pot cumula, spre exemplu: produs returnat cu folia de protectie indepartata, zgarieturi fine si accesorii lipsa.

Returul este gratuit in cazul in care clientul preda produsele la sediul Kobill Srl din Brasov, Str.11 Iunie 1848, Nr.22.

In cazul trimiterii produsului/produselor prin curier, retur, clientul va suporta contravaloarea costurilor de transport:

Contravaloarea transportului: in cazul in care produsul a fost returnat prin curier comandat de Kobill, din contravaloarea produselor se va scadea taxa de transport calculata astfel: primul kg: 25 Lei, urmatoarele kg suplimentare: 1.55 RON/kg.

Contact retururi: 0744 306 824, email: [email protected], adresa: Str.11 Iunie 1848, Nr.22, Brasov 500233.